Turunkan Bacaan Kolesterol Anda Dengan Mudah, Cepat & Berkesan Tanpa Kesan Sampingan Seawal 4 Minggu Atau Wang Anda Dikembalikan!

Jika Anda Tak Serius Dengan Kesihatan Anda Untuk Hidup Lebih Sihat, Tinggalkan Website Ini Sekarang.
Hanya 3 Minit Diperlukan Untuk Anda Ikhtiar Menurunkan Kolesterol.

Akhbar 2-Cara-Menurunkan-Kolesterol-Tinggi-Akhbar

PERHATIAN! Jika Anda Tidak Serius Nak Kesihatan Yang Lebih Baik, Tinggalkan Website Ini Sekarang!

Beliau Serius Mahu Menurunkan Kolesterol Yang Tinggi Dalam Badan Yang Menjadikan Punca Serangan Jantung.

Testimoni Pengguna Jus JieBee

*Disclaimer: The results of using this product may vary from person to person

Tuan Salim Zainal, Kota Bharu, 60tahun.

2015 disahkan oleh Doktor Menghidap Sakit Jantung dan dimasukkan ke dalam wad oleh keran serangan jantung, 2017 Telah dimasukan dalam wad sebanyak 7 kali. Alhamdulillah sekarang merasa segar dan sihat dan doktor sahkan saya sihat selepas mengamalkan Jus Jie Bee dengan mampu memandu kenderaan dari Kelantan, Perak, Johor, Selangor dan Pahang sejauh 2200kilometer.

Memperkenalkan Jus JieBee

4 Tugas Utama Jus JieBee

Mencairkan Lemak & Merendahkan Kadar Kolesterol

Bagi yang mengalami masalah berat badan jus ini dapat membantu mengurangkan berat badan.

Membantu Mengatasi Bahaya Penyakit Kronik

Kolesterol boleh menyebabkan penyakit kronik seperti tekanan darah tinggi, serangan jantung mahupun serangan stroke. Jus Jie Bee akan bantu mengatasinya.

Membersih dan Menyihatkan Usus

Bila usus sihat maka seluruh badan akan jadi sihat kerana usus adalah punca utama kesihatan.

Melancarkan Pengaliran Darah​

Kualiti darah meningkat dan penghantaran zat juga oksigen dapat disampaikan dengan efektif ke seluruh badan.

Testimoni Pengguna Jus JieBee

*Disclaimer: The results of using this product may vary from person to person

Jus kesihatan yang akan membantu anda untuk bebas dari risiko penyakit akibat kolesterol tinggi dalam badan sebagai ikhtiar cara menurunkan kolesterol anda.

Apa Masalahnya ? Cer Cite...

Semakin meningkat umur kita rasa seolah-olah tahap kesihatan serta keupayaan badan kita makin berkurang. Kesan-kesan seperti :

  • Sering sakit-sakit badan
  • Mudah dapat selsema dan batuk
  • Sering sakit kepala
  • Sering sakit otot

di atas merupakan gejala yang sering berlaku. Ini semua kerana makin lama kita hidup kandungan kolesterol dalam darah makin meningkat. Kandungan kolesterol yang tinggi dalam darah boleh menyebabkan risiko penyakit seperti :

  • Darah tinggi
  • Sakit jantung
  • Serangan jantung
  • Dan paling ditakuti STROKE

Apakah Jus Jie Bee Ni?

Jus Jie Bee merupakan produk keluaran Rose Honey & Herbs adalah sejenis minuman kesihatan yang memiliki kandungan gabungan makanan kesihatan yang terbukti berkesan boleh meningkatkan tahap kesihatan dan salah satu cara menurunkan kolesterol dalam badan.

Khasiat Jus Jie Bee?

  • Menyelesaikan Masalah Jantung, Arteri tersumbat Dan Merendahkan Kolesterol
  • Mencairkan Lemak & Melancarkan peraliran Darah
  • Melegakan Sakit Badan, Rasa Lesu Dan Sakit Kepala
  • Membantu Menyihatkan Hati & Buah Pinggang
  • Melancarkan Proses Perkumuhan
  • Membantu Menurunkan Berat Badan Berlebihan
  • Membantu Merawat Pesakit Tekanan Darah Tinggi, Kencing Manis, Gout Serta Meningkatkan Sistem Pertahanan Badan

Kandungan Dalam Jus Jie Bee

Jus Jie Bee ini mengandungi bahan-bahan terpilih khusus untuk kesihatan

Madu Tualang

Membantu kesihatan usus, organ pernafasan, jantung dan saraf. Meningkatkan metabolism, menstabilkan darah dan mempercepatkan proses sembuh luka.

Delima

Kaya dengan kandungan anti oksidan. Melindungi jantung, menurunkan kadar kolesterol, mencegah & mengubati kanser, mencantikkan kulit dan melambatkan penyakit Alzheimer.

Lemon

Telah digunakan selama berkurun sebagai bahan anti bacteria, anti virus, penggalak imuniti badan, mengurangkan berat badan, membaiki sistem penghadaman serta fungsi hati.

Bawang Putih

Telah digunakan sebagai bahan makanan dan ubat sejak 500 tahun dahulu bagi merawat dan menyembuh penyakit jantung, dan sistem imuniti badan.

Arabic Gum/Al-Manna

Mengandungi kandungan pre biotik yang sama seperti susu ibu dan lebih kaya kalsium berbanding susu.

Cuka Pati Epal

Perahan epal yang diperam menjadi cuka namun tanpa alcohol. Tonik untuk penyakit kanser, diabetes, jantung, kolesterol tinggi dan berat badan berlebihan.

Halia

Telah digunakan sebagai bahan makanan dan ubat sejak 500 tahun dahulu. Mengubati penyakit plague, selsema, sakit kepala, rahang berdarah, batuk dan arthritis.

Selamat ke Jus Jie Bee?

Untuk mengetahui sesuatu produk itu selamat digunakan, paling utama adalah dengan pengesahan keselamatan produk tersebut melalui proses pemeriksaan oleh pihak yang diperakui. Oleh itu kami di Honey & Herbs amat prihatin untuk memastikan produk kami selamat untuk digunakan. Berikut adalah laporan klinikal yang telah dijalankan :

Sijil-Analisa-Produk-Cara-Menurunkan-Kolesterol-Jie-Bee

JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN 100%!

Kalau dalam tempoh 60 hari dah guna seperti yang kami bagitau dan masih tak ada apa-apa hasil, langsung takda dan memang tak puas hati. Kami akan pulangkan balik duit anda 100%. Ni jaminan yang Kami bagi pada semua pelanggan Kami.

Biar risiko tu kami yang tanggung, yang penting anda berani mencuba dan mendapatkan kesihatan yang diidamkan.

Bagaimana Untuk Segera Miliki Jus Jie Bee ?

Ok lah, saya nak cerita panjang-panjang pun tak ada apa sangat nak cerita. Try test satu dulu tengok macam mana. Jangan risau kalau tak berkesan sebab kami bagi Jaminan 60 Hari.

Untuk miliki Jus Jie Bee ini mudah sahaja. Anda boleh terus dapatkannya di sini. Anda boleh lakukan tempahan sekarang dan kami akan hantarkannya kepada anda.

Untuk menempah anda hanya perlu pilih pakej tawaran istimewa seperti berikut :

Starter

RM 69
sebotol
  • Untuk DISKAUN sila PM
  • 1 botol Jus Jie Bee
  • PERCUMA Penghantaran
DISKAUN

Superbee

RM138
RM 120
2 Botol
  • Jimat RM18.00
  • 2 Botol Jus Jie Bee
  • PERCUMA Penghantaran
JIMAT

Smarter

RM207
RM 160
3 botol
  • Jimat RM47.00
  • 3 botol Jus Jie Bee
  • PERCUMA Penghantaran
BIJAK

Cara Pembayaran

Sila buat pembayaran ke salah satu akaun seperti di bawah 

1630 5508 6647
Rosidah binti Omar

8602 9357 02
Rose Honey & Herbs

Selepas pembayaran dibuat, sila Whatsapp ke 019 986 1768 maklumat seperti berikut :

  • Nama Penuh
  • Alamat Penuh
  • Bukti Pembayaran

Soalan-Soalan Lazim

Berikut adalah soalan lazim yang kebanyakan menjadi persoalan pelanggan kami.
Untuk individu yang mengalami masalah seperti berikut :
  1. Kolesterol
  2. Sakit jantung
  3. Arteri tersumbat
  4. Darah tinggi
  5. Kencing manis
  6. Sakit – sakit badan

Tiada kesan sampingan. 7 gabungan bahan adalah berasaskan bahan semulajadi sahaja. Untuk permulaan pengambilan, pengguna mengalami tindak balas seperti kerap buang air besar, air kecil atau pengeluaran angin dalam badan. Proses ini bagi mengeluarkan toksin dan racun dalam badan

Setiap tindak balas dan tempoh untuk nampak kesan adalah berbeza mengikut metabolisma seseorang. Ada yang nampak kesan positif dalam masa 3 hari dan ada yang masa seminggu atau perubahan selepas pengambilan botol yang kedua.

Minum 2 sudu pagi sebelum sarapan dan 2 sudu malam sebelum tidur. Pengambilan adalah menggunakan sudu plastik bagi mengekalkan khasiat madu. Selepas minum Jus Jiebee boleh terus minum air kosong.

DOWNLOAD E-Book PERCUMA Bernilai RM47

Rahsia Menurunkan Kolesterol Dengan Pantas Kini Dibongkarkan Dalam Ebook MENU TURUNKAN KOLESTEROL DALAM 7 HARI! Bernilai RM47. Klik pada butang di bawah sekarang untuk DOWNLOAD Ebook Melalui Whatsapp Sekarang!