Ubat-Kolesterol-Penawar-Darah-Tinggi-Punca-Kolesterol-Tinggi
tanda kolesterol tinggi, cara menurunkan kolesterol, Ubat Kolestrol, Nak-Tahu-Tak-Kenapa-Anda-Selalu-Sakit-Sakit-Badan-Rasa-Lesu-Dan-Sakit-Kepala

Itu tandanya tahap kandungan kolesterol dalam darah sudah mula tinggi dan ianya perlu dirawat dengan segera, jom kami dedahkan cara menurunkan kolesterol yang mudah dan berkesan untuk anda sekarang!

Testimoni Pengguna Jus JieBee

*Disclaimer: The results of using this product may vary from person to person

2015 disahkan oleh Doktor Menghidap Sakit Jantung dan dimasukkan ke dalam wad oleh keran serangan jantung, 2017 Telah dimasukan dalam wad sebanyak 7 kali. Alhamdulillah sekarang merasa segar dan sihat dan doktor sahkan saya sihat selepas mengamalkan Jus Jie Bee dengan mampu memandu kenderaan dari Kelantan, Perak, Johor, Selangor dan Pahang sejauh 2200kilometer.

Tuan Salim Zainal, Kota Bharu, 60tahun.

4 Tugas Utama Jus JieBee

Mencairkan Lemak & Merendahkan Kadar Kolesterol

Bagi yang mengalami masalah berat badan jus ini dapat membantu mengurangkan berat badan.

Membantu Mengatasi Bahaya Penyakit Kronik

Kolesterol boleh menyebabkan penyakit kronik seperti tekanan darah tinggi, serangan jantung mahupun serangan stroke. Jus Jie Bee akan bantu mengatasinya.

Membersih dan Menyihatkan Usus

Bila usus sihat maka seluruh badan akan jadi sihat kerana usus adalah punca utama kesihatan.

Melancarkan Pengaliran Darah​

Kualiti darah meningkat dan penghantaran zat juga oksigen dapat disampaikan dengan efektif ke seluruh badan.

Testimoni Pengguna Jus JieBee

*Disclaimer: The results of using this product may vary from person to person

Adakah anda rasa Tahap Kesihatan anda menurun sekarang?

  • Badan mula rasa lesu, sengal dan kurang bermaya
  • Selalu rasa berdebar dan sukar untuk tidur
  • Menghadapi penyakit kronik terutamanya penyakit 3 serangkai

Ada rasa ? Kalau ada maka anda perlu bantuan segera untuk mengatasinya. Saya nak beritahu jika anda teruskan membaca saya janjikan anda 2 perkara :

ANDA boleh kembali sihat, cergas dan aktif.

ANDA boleh pastikan yaang anda bebas dari bahaya risiko penyakit kronik.

Fitness man doing exercises on the floor and screaming isolated on a white background

Memperkenalkan Jus JieBee

jantung

Jus kesihatan yang akan membantu anda untuk bebas dari risiko penyakit akibat kolesterol tinggi dalam badan sebagai ikhtiar cara menurunkan kolesterol anda.

Apa Masalahnya ? Cer Cite...

Semakin meningkat umur kita rasa seolah-olah tahap kesihatan serta keupayaan badan kita makin berkurang. Kesan-kesan seperti :

  • Sering sakit-sakit badan
  • Mudah dapat selsema dan batuk
  • Sering sakit kepala
  • Sering sakit otot

di atas merupakan gejala yang sering berlaku. Ini semua kerana makin lama kita hidup kandungan kolesterol dalam darah makin meningkat. Kandungan kolesterol yang tinggi dalam darah boleh menyebabkan risiko penyakit seperti :

  • Darah tinggi
  • Sakit jantung
  • Serangan jantung
  • Dan paling ditakuti STROKE

Pada awal gejala ini walaupun tidak akan menyebabkan kematian ia boleh mengganggu kehidupan seharian kita seperti :

1

Fokus terhadap kerja terganggu

2

Muka boleh hilang seri dan nampak kurang bersemangat

3

Hati selalu rasa berdebar.

4

Menjadi kurang aktif dan berat badan mula meningkat

5 Prestasi kerja pun boleh menurun

Dan apa seorang lelaki khuatiri adalah tahap keupayaan seks boleh menurun.

Apa yang paling kita nak jaga sekarang adalah jantung kita. Bila kolesterol dah tinggi, bila-bila masa sahaja jantung akan terganggu. Bila jantung terganggu macam-macam, masalah kesihatan boleh timbul dan silap-silap nyawa pun boleh tergugat.

Kalau anda ada rasa tanda-tanda tahap kolesterol dalam diri anda bertambah maka anda perlu lakukan sesuatu dengan segera.

Sebab itu saya sarankan Jus Jie Bee sebagai minuman kesihatan yang boleh bantu anda untuk menurun dan menstabilkan kandungan kolesterol dalam badan anda dan cara yang berkesan menurunkan kolesterol dalam badan anda.

 

Apakah Sebenarnya Jus Jie Bee?

Jus Jie Bee merupakan produk keluaran Rose Honey & Herbs adalah sejenis minuman kesihatan yang memiliki kandungan gabungan makanan kesihatan yang terbukti berkesan boleh meningkatkan tahap kesihatan dan salah satu cara menurunkan kolesterol dalam badan.

Khasiat Jus Jie Bee?

  • Menyelesaikan Masalah Jantung, Arteri tersumbat Dan Merendahkan Kolesterol
  • Mencairkan Lemak & Melancarkan peraliran Darah
  • Melegakan Sakit Badan, Rasa Lesu Dan Sakit Kepala
  • Membantu Menyihatkan Hati & Buah Pinggang
  • Melancarkan Proses Perkumuhan
  • Membantu Menurunkan Berat Badan Berlebihan
  • Membantu Merawat Pesakit Tekanan Darah Tinggi, Kencing Manis, Gout Serta Meningkatkan Sistem Pertahanan Badan

Bahan-Bahan Hebat Yang Ada Dalam Jus Jie Bee

Jus Jie Bee ini mengandungi bahan-bahan terpilih khusus untuk kesihatan

Madu Tualang

Membantu kesihatan usus, organ pernafasan, jantung dan saraf. Meningkatkan metabolism, menstabilkan darah dan mempercepatkan proses sembuh luka.

Delima

Kaya dengan kandungan anti oksidan. Melindungi jantung, menurunkan kadar kolesterol, mencegah & mengubati kanser, mencantikkan kulit dan melambatkan penyakit Alzheimer.

Lemon

Telah digunakan selama berkurun sebagai bahan anti bacteria, anti virus, penggalak imuniti badan, mengurangkan berat badan, membaiki sistem penghadaman serta fungsi hati.

Bawang Putih

Telah digunakan sebagai bahan makanan dan ubat sejak 500 tahun dahulu bagi merawat dan menyembuh penyakit jantung, dan sistem imuniti badan.

Arabic Gum/Al-Manna

Mengandungi kandungan pre biotik yang sama seperti susu ibu dan lebih kaya kalsium berbanding susu.

Cuka Pati Epal

Perahan epal yang diperam menjadi cuka namun tanpa alcohol. Tonik untuk penyakit kanser, diabetes, jantung, kolesterol tinggi dan berat badan berlebihan.

Halia

Telah digunakan sebagai bahan makanan dan ubat sejak 500 tahun dahulu. Mengubati penyakit plague, selsema, sakit kepala, rahang berdarah, batuk dan arthritis.

Selamat ke Jus Jie Bee?

Untuk mengetahui sesuatu produk itu selamat digunakan, paling utama adalah dengan pengesahan keselamatan produk tersebut melalui proses pemeriksaan oleh pihak yang diperakui. Oleh itu kami di Honey & Herbs amat prihatin untuk memastikan produk kami selamat untuk digunakan. Berikut adalah laporan klinikal yang telah dijalankan :

Sijil-Analisa-Produk-Cara-Menurunkan-Kolesterol-Jie-Bee

Mudah Sangat Untuk Diambil

Sebotol mengandungi 250ml. Diambil dua kali sehari untuk kesihatan yang maksimum. 

  • 2 sudu sebelum sarapan pagi
  • 2 sudu sebelum tidur

PERHATIAN!

  • Goncang sebelum minum
  • Simpan di tempat kering pada suhu bilik

Kalau dalam tempoh 60 hari dah guna seperti yang kami bagitau dan masih tak ada apa-apa hasil, langsung takda dan memang tak puas hati. Kami akan pulangkan balik duit anda 100%. Ni jaminan yang Kami bagi pada semua pelanggan Kami.

Biar risiko tu kami yang tanggung, yang penting anda berani mencuba dan mendapatkan kesihatan yang diidamkan.

Bagaimana Untuk Segera Miliki Jus Jie Bee ?

Ok lah, saya nak cerita panjang-panjang pun tak ada apa sangat nak cerita. Try test satu dulu tengok macam mana. Jangan risau kalau tak berkesan sebab kami bagi Jaminan 60 Hari.

Untuk miliki Jus Jie Bee ini mudah sahaja. Anda boleh terus dapatkannya di sini. Anda boleh lakukan tempahan di sini dan kami akan hantarkannya kepada anda.

Untuk menempah anda hanya perlu pilih pakej tawaran istimewa seperti berikut :

Starter

RM 69
sebotol
  • Untuk DISKAUN sila PM
  • 1 botol Jus Jie Bee
  • PERCUMA Penghantaran
DISKAUN

Superbee

RM138
RM 120
2 Botol
  • Jimat RM18.00
  • 2 Botol Jus Jie Bee
  • PERCUMA Penghantaran
JIMAT

Smarter

RM207
RM 160
3 botol
  • Jimat RM47.00
  • 3 botol Jus Jie Bee
  • PERCUMA Penghantaran
BIJAK
cara turunkan kolesterol

Janganlah Tunggu Lagi... Rawat Segera

Kalau ada masalah jangan malu untuk mengakuinya dan cari penyelesaiannya dengan segera.